1.13.2010

Vem, vem, vem?

Jag blir lite nyfiken på vem som läser min blogg egentligen. Jag hoppas att det inte bara är jag som ökar på antalet besökare då jag går in och kollar om jag fått några kommentarer. Denna härliga idé fick jag av super-duper Julia som också bloggar här på blogspot, en blogg som jag lovar att ni kommer att digga! Eftersom hon är mer teknisk än vad jag är så hade hon kunnat väva in sin blogg i en länk i texten men det kan inte jag så jag skriver adressen istället! (Julia, du får gärna tipsa mig om hur jag gör detta!)
http://julllan.blogspot.com/2010/01/valdigt-gammaldags.html
Så, tillbaka till idén. Vem är det som kollar in min blogg egentligen? Ni kan väl skriva en lite kommentar om er själva så att jag vet hur jag ska anpassa läsningen till era behov! Tack för att ni läser bloggen förresten. Det är roligt att ni finns!

16 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg du har Louise. Nu vet du iaf en som läser din blogg, då & då :) Kul att du har så många läsare! Kika gärna in min, ganska ny.

    Kram från Carro J från HV-baren!

    SvaraRadera
  2. ja johanna heter jag och jag är 28 snart 29 år. jag bor i jönköping tilsammans med min sambo och våra dammråttor.jag brukar titta till din blogg några gånger i veckan för jag vill mest veta hur bubban har det. vill se bilder på henne och så!
    kram -johanna

    SvaraRadera
  3. I löööv din blogg Louise, även om jag alltid blir hungrig av att läsa den. Mer recept, gärna med beach 2010 i tanken ;).

    SvaraRadera
  4. Åke här!

    Tittar till din blogg då och då för att se hur ni har det... och hur du väljer att inreda ert lilla slott. Sen är det ju så att alla vi som ständigt omringas av stadens brus, i hemlighet drömmer om ett hus vid skogens slut.

    SvaraRadera
  5. Vilket gäng! Konstigt att det bara är ni fyra och jag som är här =)
    Carolina, ska genast kolla in din blogg. Var det du som fick Thörnbergs guldhjälm eller hur var det nu?
    Johanna, du får se bilder på Bubban om jag får se bilder på dina dammråttor.
    Sophia, jag ska kolla upp det här med beachvänliga recept, genast!
    Åke, du är la för söt!! Kom hit nästa gång!

    SvaraRadera
  6. Hej
    Fantastisk blogg du har!
    Men jag undrar hur egentligen hur det går för Byggare Bob och hans badrumsrenovering?

    SvaraRadera
  7. Hejsan. Maria, Bobs arbetskompis, här. Bosatt i en urtråkig lägenhet i Forserum med man och två små monster i väntan på att vårt hus ska komma på plats.
    Tänker kidnappa dig när det börjar bli dax att inreda nya hemmet ; )

    SvaraRadera
  8. Hej, Malin heter jag, är 33 år och bor i en etta på Torpa. Jag har ju faktiskt lämnat några kommentarer här redan. Tittar in här nästan dagligen eftersom du påmminner mig om den nästan varje dag på fb ; ) Tycker det är så kul och se vad som händer ute i det blåa huset, fortsätt skriv på ditt roliga sätt så blir jag nöjd, fast det va länge sen vi fick en rapport om hur byggare Bob har det! tack och hej, leverpastej!

    SvaraRadera
  9. Mig känner du redan till sötnos. Men hej ändå.

    SvaraRadera
  10. Okej. Jag lovar att rapportera mer om vad Byggare-Bob tar sig för här framöver. Kidnappa mig gärna! Jag älskar att hjälpa till!

    SvaraRadera
  11. Trevligt Lotta! Men enligt min statistik har jag besökare från 10 olika länder i europa, däribland Belgien, Danmark, Finland och England. Vore trevligt om de kunde göra sig till känna också. Jag är bara nyfiken!!

    SvaraRadera
  12. Vad har du för statistikprogram? Vet att många tar med spammare och skit. Hade ett innan som visade att jag hade hur många utlandsbesökare som helst men det visade sig mest vara reklambajs. Såna som lämnar spam i kommentarer om man inte har sånt fint spamskydd som du har där man får skriva in bokstäver för att kommentera. Jag har fixat ett nytt statistikprogram (statcounter) som är mer korrekt. Där kan man se mycket mer än många andra. Ett hett tips!
    Puusss

    SvaraRadera
  13. Åh finaste Louise, jag följer er renovering och blir superimpad av all din kreativitet och alla fina saker du kommer på. Vad sägs om att komma och inreda vår stuga på Gotland? (Säger jag utan att höra med Böna först..)

    För att länka:
    1.Kopiera länken
    2.Markera ordet eller meningen som du vill skall bli en länk
    3.Tryck på knappen med en jordglob och en kedja på.
    4.Klistra in länken i fönstret som kommer upp och voila - du har nu länkat ett ord/mening istället för att klistra in världens längsta länk.

    SvaraRadera
  14. Jag läser ju såklart din blogg så fort jag får chansen! I löööv your stile och känner att jag behöver lite pepp här i Gvd där minimalsimen och den opersonlige Svenssonstilen verkar ha ett starkt fäste. Är himla sugen på att komma och se förvandlingen live snart och inser att jag behöver dra en repa i tyhuset i Taberg. När får jag komma?

    Kram från Gislaveds-Karro!

    SvaraRadera
  15. Jag läser också din blogg !! den är jättefin !! Fiafis

    SvaraRadera
  16. Hej! jag hittade din blogg idag när jag sökte på "lantlig blogg"!! Jag är 30 år och bor på landet i värmland. Fin blogg du har! mvh lina

    SvaraRadera