1.11.2010

Lämna kommentarer...

...har jag förstått är svårt för många. Men, jag har kommit på hur man ska göra. Man väljer att i fältet under kommentaren fylla i NAMN/WEBADRESS. Sen skriver man namn och ev. adress. Sen klickar man på skicka kommenterar. Då kan det komma upp en röd text som meddelar att begäran inte kunde bearbetas. Då trotsar man den informationen och trycker på skicka kommentar igen och då ska det komma upp ett fält där man ska skriva i ett lösenord som visas ovan. Fyll i det som står och kommentera. Då lär det funka! Jag antar att det är därför jag inte får så många kommentarer. *blink blink*

1 kommentar:

  1. Titta Lollo! Jag kan iaf!
    Kram M. Wulff
    Ps, Tack för din finfina och roliga blogg, som kan få den suraste av dagar att blinga till lite. ds

    SvaraRadera