1.04.2010

Då kör vi!

Nya livet, välkommen! Januari känns fräscht på något sätt, ja som att man är redo för nya äventyr. Jag är redo för mitt. Jag kommer behöva pepp och uppmuntrande ord ibland och anledningen till att jag är så öppen med min strävan är för att jag inte ska balla ur utan faktiskt göra det, fullt ut!
Frukosten idag blir ägg, gröt och en banan. Hoppas att jag blir mätt! Jag har ett midjemått som ska ner 30 cm. Ni fattar va? En hel linjal. Det blir inte lätt men eftersom soffan är tung har jag redan gjort några sådana hemska magövningar som känns i flera dagar efteråt samt några armhävningar. Har även fixat med lite tvätt så jag är på G! Kaffe är bra för ämnesomsättningen också så det lär bli några koppar till idag. Jag känner mig fräsch, levande och framför allt, motiverad! Fläsket

8 kommentarer:

  1. Jag hejjar, stöttar och kommer med glada tillrop! You go girl!

    SvaraRadera
  2. Johanna R4/1/10 13:23

    Hejheja!! jag kör igång nästa vecka...

    SvaraRadera
  3. Hahaha du är så rolig Loiz, en linjal..que? inget som är nödvändigt tycker jag men jag stöttar dej och introducerar gärna dej i yoga världen..
    Puss T

    SvaraRadera
  4. Bara om vi kör sån yoga där vi måste sjunga ramsor!!

    SvaraRadera
  5. Så du har oxå bestämt dig! Här har du en till som ska försöka sig på en sommarkropp =) Du är så jäkla färgstark Louise! Snygg hur som haver!
    Kram!!

    SvaraRadera
  6. The hippo4/1/10 22:28

    Det kommer att gå galant babes, du är ju envis som en annan noshörning (? ville få det till "hippo" men det skulle bli lite opassande i situationen) Men för guds skull tvätta byxorna kvinna!

    SvaraRadera
  7. Det är kameran Maria, inte byxorna!

    SvaraRadera
  8. Yogan jag testade på friskis: "och nu vill jag att ni andas som ett berg"

    Hrm... =/

    SvaraRadera