1.15.2010

Träningsvärk

Efter en oerhört produktiv vecka med både hemmafix och kroppsfix så har jag idag sådan träningsvärk att jag inte ens kan lyfta datorn. Jag har tränat Spinning, Step och Skivstång Spinning denna vecka plus att jag hållit mig till mina tilldelade kalorier från Viktklubb.se. Man borde ju få fram ett positivt resultat snart då tänker jag. Hoppas, hoppas i alla fall så att man inte ger upp! Gårdagens skivstångspass känns i mina triceps och vadmuskler. Det är en underbar känsla men det innebär mindre för er att läsa. Hoppas det är ok! Eftersom jag har 17 kilo to go innan jag kan inleda Beach 2010 säsongen med stoltheten i behåll så passade det bra att det var några grader för kallt för min smak när jag vaknade i morse. Så, jag har sprungit upp och ner hela dagen och eldat, eldat, eldat. Härligt det är med hus! Bubban tycker förresten också att mina muskler har svällt! Too cold!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar