1.19.2010

buhuu!

Nu är jag så sur över att jag inte går ner i vikt så jag tror jag tar Byggare-Bob och slänger ut honom från balkongen...(muskler det har jag minsann!) men av respekt för honom ska jag inte göra det. Jag går och mäter magen lite till och ser om det är nån skillnad. Jag är så förbaskad så det enda fotot jag lägger in är en bild på min näsa som är photoshoppad, det är nämligen enda gången jag blir bra på bild! Suck och pust! Och jag som brukar hålla huvudet kallt!"Big Girls you are beautiful"
Tack Mika!


11 kommentarer:

  1. Gud vad fåfängt att lägga in en sån stor bild på sig själv...ähhh, det skiter jag i!

    SvaraRadera
  2. Ja skit i det, det här är ju din blogg och du gör vad du vill i den!

    Håll ut med träningen, de som förstår sig på sånt säger att det kan ta lite tid ibland innan kroppen hänger med på noterna.
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Men du har väl inte hållt på länge med viktminskningen?? Min störtsköna vän Mollan började i augusti med GI samtidigt som vi joggar 3ggr i veckan (3-4km) och skakar loss till zumba (löööve it!) Tog henne två månader innan 1:a kg försvann, sedan rann ytterligare 10 av henne de kommande 3-4 månaderna. Det tar lite tid innan kroppen hänger med på noterna =)

    SvaraRadera
  4. Jag tror på dig Lollo, du grejar det här! Men ge faan i och mät och greja hela tiden....du kommer märka det på kläderna snart jag lovar...och då kan vi ge oss ut på shoppingrunda! Tjoho! Ps. Du är snyggast även utan photoshop! Kram/ M Wulff

    SvaraRadera
  5. i like big ...
    love -j

    SvaraRadera
  6. Men du GE det tid!! Tänk på att det tagit tid att få till det, då tar det tid för att de ska försvinna... Du är super skit i bandet någon vecka ska du se att det blir skillnad. Kämpa på & du, du är alltid skitsnygg med eller utan näsan...???

    SvaraRadera
  7. EN sak till du vet väl att man kan ta bort de JÄVLA bosktäverna man måste fylla i för att kommentaren ska synas, kankse får du fler som skriver då ;)

    SvaraRadera
  8. Tack för ert stöd! Och förlåt för att jag tråkar ut er med trist bantningssnack! Tina (jag antar Bengtsson men vem vet??)jag tar bort bokstäverna då, hoppas bara inte nån spammar bloggen bara!

    SvaraRadera
  9. Då ska jag se om jag slipper bokstäverna nu!
    Kram Wulffan

    SvaraRadera
  10. Jippi! inga jobbiga bokstäver här längre...Då ska jag skriva massor med inlägg :)
    Hälsningar Wulffan igen ;)

    SvaraRadera
  11. Det låter super!!

    SvaraRadera