1.11.2010

Selma eller semla?

Jag trodde att tiden efter julen skulle vara den lättaste att hålla mig ifrån godsakerna. MEN, då jag har en vänlig och omtänksam syster som gärna tittar förbi med gott ibland så är det svårt att låta bli. Och egentligen. I dessa tider är det ju inte jättevanligt med besök och när besöket tar med sig fika är ju mysstämningen nära och att spoliera detta tillfälle med att säga nej är ju nästan oförskämt så, jag smaskade glatt i mig en "minisemla" och det var lagom mycket och supergott. Det är ju tulpantider nu och när man får en fin bukett så visar man den ju gärna. Även för er!Jag vet inte vad det är, men jag ser "signs of love" överallt! Här i min brännare för Yankee Candles Wax Tarts.Älska mer!



3 kommentarer:

  1. En minisemla är la ingen fara! Som en vis kvinna jag känner brukar säga, man lever bara en gång! Härligt att du ser kärlek överallt....här är det ganska dött....eller kanske inte, bryt ihop och kom igen! Får höras på telefon för uppdate...snart! Kram/M.Wulff

    SvaraRadera
  2. Anna-Karin12/1/10 15:11

    Åååh, nu blev jag supersugen på semlor! Skit med att det är så slaskigt väder å att vi bor 4 trappor upp utan hiss å att jag nyss kom in fr promme - annars hade jag kilat iväg till vårt kondis runt hörnet direkt. Får bli imorron.
    Lollan - din uppviglare!

    SvaraRadera
  3. Själv så åt jag precis en chokladsemla från maxi. Själva chokladgrädden va ju himlans gott (är inte förtjust i grädde i vanliga fall) men de va ju på tooook för mkt mandelmassa i. usch ussch. Betyg: 3 semlor av 5.

    SvaraRadera