1.20.2010

lugnare nu...

Jag har lugnat ner mig lite nu om man jämför med gårdagen. Och ni ska ha tack för era kommentarer! Jag har idag ägnat mig åt att drömma lite till om huset och då särskilt badrum och Bubbans rum. Jag funderar och funderar på hur jag vill ha det. Men, för att återgå till sånt jag har gått och spanat lite på här hemma så ska jag visa det i form av lite bilder.

Tänk vad fina trådgardinerna ser ut när de ligger i en liten hög!

En gammal, loppisfyndad tavla gjord med målat glas och lite folie

Nu skojar jag inte, den här är riktigt bra! Vad sägs om gamla klassiker från Nirvana och Bon Jovi i swingversion. Underbar mingelmusik!

Plåtburkar, ljus och ränder.

Vitaminkickar!

Se dem! Upplev dem! Njut av dem!




4 kommentarer:

  1. Åååh... mums vad sugen jag blev på hallon och blåbär. Vill se bilder från renoveringen! Det är roligt med massa "under upbyggnad" bilder nu när du har gett oss en hint om hur det kommer se ut i slutändan.

    SvaraRadera
  2. Vem är den anonyme??

    SvaraRadera
  3. En liten dammråtta i ena hörnet...

    SvaraRadera