10.08.2010

Hjärnverksamhet deluxe!

Japp, här i huset så tänker vi så golven knakar. I vårt sovrum ska det byggas två små garderober så att vi har varsitt "jagvetintevartskitenskamenslängdetimittskåpsålänge" skåp. När vi i söndags spanade efter dekorativt väggpapper så hittade vi ju som sagt en fin medaljongtapet från Boråstapeter. När jag sökt efter bilder på denna har den ploppat upp på många inredningsbloggar där man helt fräckt har tagit bilder från Boråstapeters hemsida och lagt upp på sin blogg. Så jag tänker göra samma sak i dag. När vi tittade i katalogen visade de bilden i ett rum som skulle kunna vara förebilden till vårt sovrum med just två små garderober vid var sida om sängen.
Det blir lite ombonad känsla i stället för ett helt öppet rum där man ligger om natten och är lite smårädd. Så, det här ska jag och Bob fila på i helgen. Tapeterna är inte beställda än eftersom vi inte vet vilka vi ska välja riktigt än. Men håll med om att ovanstående tapet är rätt så fin!!
Nu ska jag snart träna och sen jobba, igen. Sen tar jag helg.
Ha det bra så länge!

2 kommentarer:

  1. Om du vill att det ska kännas bättre att ta bilder till bloggen så kan du länka direkt till den sidan bilden tagits ifrån. Typ: Bilden har jag tagit härifrån http://wwww.länklänklänk.com
    Då brukar det inte vara nån fara.

    SvaraRadera
  2. Okej! Tack! Man vill ju inte bli arresterad liksom...

    SvaraRadera