10.06.2010

Bubban och "lilla bubben"

Det är inte annat än att man blir stolt när ens lilla fjomp vågar sätta sig på en riktigt stor häst och sitter som om hon inte gjort något annat. Tur dock att jag hann fånga upp henne när hästa-kraken skakade lite på sig för då flög hon av och hamnade i mammas famn. Nu sätter hon sig aldrig mer på en häst tänkte jag...tre sekunder senare började ett lip-marathon som sträckte sig över ungefär 20 minuter för att hon inte fick fortsätta rida. Definitivt en hästtjej!

3 kommentarer:

  1. Johanna R6/10/10 09:56

    Men goa unge!!!!!

    kram

    SvaraRadera
  2. Ah, hon sitter som gjuten i sadeln =) Får jag låna Bubban? Mina barn verkar inte förstått tjusningen med ridning, de älskar att titta och klappa men att sitta upp är det lite värre med... Hästfantasten inom mig gråter...

    SvaraRadera
  3. Vilken bild =) jag döööör så go!!
    Att de hade en riktigt pippi häst me.........Jag håller förgående talare...HON SITTER SOM GJUTET =)du är fast lollo i hästträsket...de kanske inte är så illa som jag tror,...att stå i ett kallt och rått stall på vintern och bara le åt sin dotter som skuttar förbi en gång i var 3 minut i manegen=)
    ... Fia=)

    SvaraRadera