5.24.2010

En helg med goda vänner...

...är en helg jag inte kommer berätta om för er. Det är inte så rumsrent nämligen. Men, jag måste säga och uppmana alla att umgås med sina vänner så mycket ni kan och när ni får chansen så att säga. Just detta gäng är några flickor som bor utspridda i Sverige och världen (ni som läser JP kanske såg ett litet reportage om en dansant skönhet från Tenhult som numera bor i Canberra men är hemma på visit i vårt sköna land). Sen är det två bruna, två bleka, en solbränd och så jag som bara är bränd. En skön mix av olika personligheter som alltid, alltid kompletterar varandra perfekt. Vi delar både glädje och sorg ihop, precis som man lovar varandra vid giftermål, och det är därför jag verkligen vill säga till er att rå om varandra och aldrig ta någon för givet (vilket jag kanske gör alldeles för ofta men jag ska bättra mig, lovar). Vi kom fram till, efter X antal glas till bredden fyllda med vin, att det är dumt att klaga på småsaker när man har hälsan i behåll. Så tänk på att fokusera på vad ni har, inte vad ni saknar. Efter dessa visdomsord bjuder jag på vackra bilder från sköna Karlskrona.Skönheter.
Grönheter.


Kungligheter

TokigheterVad är det nu dom heter?
Dumheter

Allt som allt, underbarheter.


1 kommentar: