5.13.2010

En dag bara stod den där!

Nu har jag hittat vår badrumsmöbel.
Efter ihärdigt letande på loppisar överallt hittade jag det. Pottskåpet som jag bara i min fantasi hade beskrivet. Jag är så glad för det är ett fantastiskt hantverk, gammalt som gatan, men i perfekt skick. Det enda som skall göras är en behandling med vax. Träfärgen får vara som den är. Därmed frångår jag den vitmålade trenden. Kanske betyder detta att en ny era har börjat, vem vet?

Vilka detaljer! Välkommen in i vårt fina badrum!

2 kommentarer:

  1. Det kommer att bli superfint!!! Du gör helt rätt att inte måla det vitt! Kan jag få receptet på brown bread?
    Ha det gott!!! Kram Betti

    SvaraRadera
  2. Wow!!! Helt fantastiskt fint skåp! Ska bli så skoj att komma till ert badrum sen och inspireras. Stor kram!

    SvaraRadera