9.28.2010

Snart slipning!

Bob är stark. Här med en antik plastmatta i tonerna vitt, beige och rosa fastlimmat på en tjock spånskiva. Men som sagt, tack och lov inga spikar eller lim direkt på trägolvet!

Helt och fint golv i tre rum. Jag börjar gilla det här huset!
Här verkar det som att de har provmålat en liten bit vitt. Väldigt fint! Jag längtar till att mycket i det här huset är vitt. Vitt och fräscht! I helgen ska det slipas, sen ska vi riva ner strukturtapeter. Kul, eller hur?

Ha en bra dag!

4 kommentarer:

  1. Det kommer bli SÅ fint! Vita trägolv.. yum! Det där med stukturtapet vet jag ALLT om hur man river.. hade i hela lägenheten tidigare (varianten där strukturen utgörs av sågspån) Dammigt, slitsamt och alldeles underbart när det är väck!

    Lycka till! :)

    SvaraRadera
  2. Johanna R28/9/10 18:22

    Du det där ser kanon ut!! Kommer bli så fint så fint!

    SvaraRadera
  3. Det kommer bli kanonfint Louise!! Vi ser fram emot att få komma på besök ytterliggare en gång!

    Hälsningar Julia!!! som använder lite väl mycket utropstecken just nu.

    SvaraRadera
  4. Jess, om du inte har något annat för dig nästa vecka kan du få komma hit och riva lite med! :)

    Tack Johanna!
    Julia, nästa gång jag kommer är det jag som bjussar på mat och kanske något hembakat. Vill du förbränna de kalorierna snabbt så går det utmärkt att lyfta lite gipsskivor och reglar efteråt!

    SvaraRadera