9.06.2010

Kärlek

Den senaste veckan har inneburit många svåra besked. Dessa besked har gett mig en insikt om att livet är för värdefullt för att slösas bort med en massa negativ energi. Därför har jag bestämt mig för att inte längre vara arg på projekt som drar ut på tiden, dyra hantverkare, kommunister, borgarbrackor, en sommar som försvann alldeles för fort, stökiga rum, dålig tv-tablå, min mage eller att Bob inte plockar upp sina strumpor. Jag tänker gnälla lite och sen låta det blåsa över. Bara jag får ha hälsan kvar!
Jag har bestämt mig för att leva mitt liv precis så som jag vill och göra det bästa av situationen. Jag ska älska och vörda de som står mig närmast och se till att lära känna ännu mer olika människor, allt för att mitt liv ska bli så rikt som möjligt. För när jag dör gör det mig inget om jag är utan pengar, men jag skulle aldrig vilja vara utan den rikedom som vänner och familj dagligen skänker mig. Visst låter det pretentiöst, men i tider som dessa är vi alldeles för snåla för att visa människor i vår närhet vad vi tycker och det gör jag nu.
Tack för att ni finns. Ni gör mig till en rik människa.
Stora, varma kramar,

6 kommentarer:

  1. Hej gumman!
    Tänk va rätt ute du är, man borde kanske inte slösa så mycket energi på att gå runt och vara lite halvbitter. Jag skall också försöka skärpa mig.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Håller med Louise! Tänk poitiva tankar....DET mår man bra av!

    Kram Erika!

    SvaraRadera
  3. Puss min vän,du gör mitt/min familj liv rikt <3
    Puss från Dyyk

    SvaraRadera
  4. Ni är la för goa! Jo, men visst ska man i bland tänka efter och se vad som är viktigt i livet.

    SvaraRadera
  5. Du e la go! Alltid lika trevligt att träffa eller snacka med dig Louise! Sen är det fantastiskt kul att läsa din blogg när man har sovmorgon; ) Vi får ta och höras snart, Puss vännen!
    Wulffan

    SvaraRadera
  6. Your article has so many useful information,and so attractive design.I am very like this.Online Store,everyone like to buy yourself lovely and comfortable shoes or clothes.Unique design bag,I think in our country this kind of design is so little.Right?hah!!Why don't you try our new design chaussures tn shoes?It has high protect function,and also make your feet feels very comfortable.In our store, puma future cat shoes has a large discount activity online,already attracted so many customers attention.If you like them,you must hurry action to choose them.At the same time,uinque design and perfect appearance tn requin shoes now hot selling online.I hope we can learn each other.

    SvaraRadera