9.09.2010

Badrummet del 8267.

Ni kanske går och tror att vi har det lyxigt och fint med ett nyrenoverat badrum som vi badar och duschar samt rakar benen och utnyttjar golvvärmen i? Men så är det icke! Jag vägrar använda det förrän ALLT är färdigt. I bland går jag in och tittar och suckar förnöjt, men mest funderar jag över hur ett stort projekt blir ett megaprojekt. Jag ska i alla fall visa er vad som är kvar att fixa.
Dörrfoder
Fläkt

Felkakling (hur man nu fixar till det)
En liten sneek peek in från fönstret (bara extremt långa kan stå där och titta in)
Dagens mest fantastiska loppisfynd. En liten pall för 20 spänn på Erikshjälpen. Den är lite högre än de där vanliga plastpallarna som finns på IKEA, den är garanterat unik, stilen fungerar utmärkt och den passar precis in under tvättställsskåpet. Fan vad jag är duktig!
Kram!

1 kommentar:

  1. Tror du kan gilla detta...http://www.bali.se/Startsida

    SvaraRadera