11.11.2010

Vilket klipp!

Någon gång i mitten av augusti bestämde jag mig för att boka en klipptid efter ett långt sommaruppehåll. Jag är ju som jag kanske nämnt innan inte planeringsmänniska nummer ett och därmed ganska otålig när något stör min kalender med oplanerade men ack så viktiga moment. Jag fick en tid den 30 september, detta var då den 20 augusti. Den 30 september begravdes Bobs mormor i Ludvika. Oj, var tvungen att ställa in. Fick en ny tid den 14 oktober. Bara att bita i hop. Den 13 oktober kommer min chef och säger att jag ska på utbildning den 14 oktober. Nej säger jag men förstår i mitt inre att jag måste boka om min tid igen. Det gjorde jag och fick tid i dag. Varför ringde jag inte till något annat ställe då kanske ni undrar. Svaret är enkelt. Jag går inte till någon annan frisör än Ida Bohm på Hårfin i Bankeryd. Jag har tidigare rekommenderat henne till er som läser och det är för att hon är så våghalsig, tar egna initiativ men ändå lyssnar på mina önskemål. Sist var det en bild på Jennifer Aniston jag hade med mig, i dag var det Drew Barrymore.

Drew eller kanske Louise bakifrån.

Här är det ingen tvekan. Det är jag, för hade jag varit Drew hade jag för det första inte behövt ta bilden själv i den absolut värsta vinkeln, den man får när man tar bilden med egna armen långt utsträckt. Och för det andra ser inte Drew lam ut på bild så som undertecknad gör. Men skit i hur jag ser ut! Frisyren är jag nöjd med och färgen också. Skönt med lite höstig omväxling! Nu tar jag den röda nobban, ger den lite spray och går och lägger mig. Godnatt!

6 kommentarer:

  1. Äntligen varit hos frissan :) kalasfint!!

    SvaraRadera
  2. Nice... :o)

    SvaraRadera
  3. Vad kostar det hos henne? klipp och färg.

    SvaraRadera
  4. Supersöt som alltid Lollo!!!
    Puss å kram från Emmi

    SvaraRadera
  5. Skitsnyggt! va långt det är ; ) Färgen va jättefin....funderar på nåt sånt när mitt blonda har växt ut......färga utväxt var 6e vecka är suuuurt!!
    Kramar, Wulffan

    SvaraRadera
  6. Å det bästa med Hårfin är att de alltid tillhandahåller så trevligt sällskap, allt för att kunden ska känna sig nöjd!! Hihihi......
    Kram//Sära

    SvaraRadera