11.16.2010

Ni missar roliga grejer!

Japp. Så är det! Som ni kanske läste i går (det var inget jätteroligt inlägg, jag vet) så bad jag ju er skriva vilka ni är som läser bloggen och vad ni tycker so far. Jag fick en!?! kommentar från Jullan, vars blogg ni borde titta på med. Klicka här när ni läst färdigt detta inlägget och, förhoppningsvis, lämnat en kommentar. I vilket fall som helst så kom vi fram till i kommentarsfältet att det inte alls är så enkelt att blogga från en Iphone som man vill tro, det krävs antagligen lite research där först. Sen hände det något mycket spännande. Kolla här:

Louise sa...
I know you! Du verkar vara den enda som läser min blogg. Det tackar man för! Ja det verkar ju inte så smidigt att blogga så här. Men gör inte kossor och kenza det?

Louise sa...
Underbart att kissie, blev kossor!!!
(här hade jag lite problem med stavningsprogrammet på min Iphone)

Jullan sa...
Folk är så tradiga som inte orkar kommentera utan bara snål-läsa. Fick en fin av din mamma idag dock!

Hon ser ut som en ko med sina tuttar.

Mormor sa...
Tack för den Jullan! Ko med sina tuttar, precis som jag känner mig! Ha hahahahahaha
Fantastiskt roligt!! Men än så verkar det inte som att Jullan sett detta lilla misstag. Jag antar att hon inte syftade på min mammas tuttar nämligen. Så, slarva inte med kommentarerna, det kan ju bli riktigt kul. Puss

3 kommentarer:

  1. Syster Jenny16/11/10 22:27

    Jaha, nu får man skäll också. Bäst att göra som du säger då...
    Ja, du vet ju vem jag är, bättre än många andra ;)
    Och, ja jag snål-läser men jag blir varm i själen, och det förgyller min dag!
    Puss å kram

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHA
    Jag menade naturligtvis Kissies tuttar. Margos har jag ingen åsikt om.;)

    SvaraRadera
  3. Jag vet att hon inte har några spenar i alla fall ;)

    SvaraRadera