11.30.2010

Livet, det grymma livet...

Insnöad!
...ger mig inte mycket tid över till bloggande tyvärr. Men, jag skickar i väg ett inlägg då och då från min Iphone (fantastisk manick!) men de blir kanske inte riktigt lika detaljerade, det är svårt att lära sig exakt hur man gör. I vilket fall som helst så jobbar vi ju som vanligt, kommer hem och har tusenmiljoner grejer som bara måste fixas (så är det att köpa ett billigt hus som man ska renovera upp själv) och så ska maten lagas och så ska man hinna slappa lite och sen packa väskorna för morgondagen, tvätta och dessutom hålla koll på Bubbans toalettvanor då hon i princip gått från blöjbebis till liten dam i Hello Kitty-trosor på två veckor. All denna vardagsstress sätter sina spår och jag känner mig lite virrig. I vilket fall som helst har jag fått vila hemma i två dagar då lill-fisen varit sjuk och jag har varit hemma med henne. Vintern utanför är fantastisk nu när snöröjarna fått bort det värsta av modden på vägarna!


Advent i vår vackra, vita vintervärld.
Vi var i Göteborg i helgen och bodde på hotell vilket var fantastiskt skönt (Tack snälla Bob!). Vi passade på att gå på julmarknaden på Liseberg. Tyvärr var det bitande vargavinter i Göteborg den här helgen så det var lite kyligt men det var snöigt och juligt och underbart vackert. Bubban sprang glatt runt bland diverse attraktioner och ville bara åka mer, mer, mer!
Jag funderar på att skicka ut Bob i Hagtornsträdet med några kilometer ljusslingor, för ett sånt här julträd bara måste jag ha!

God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar