11.30.2010

Tips för mammalediga och annat löst folk =)

En sak jag är så förundrad över med min Iphone är att man verkligen kan använda den till så mycket. Det har blivit många sena nätter på grund av att jag legat i sängen och tittat på diverse program. En favorit i "play" världen är Svt play. Där hittar man mycket intressant! I går kväll tittade jag på en dokumentär ni bara inte får MISSA! "Hur kunde hon" är en dokumentär som handlar om en svensk HIV-positiv kvinna som inte berättade för sin man att hon hade HIV och dessutom skaffade två barn tillsammans med honom. Den var verkligen hjärtskärande och man blev så tagen på något sätt. Det föll några tårar på min kind och man inser att ödet spelar sitt egna lilla spel i bland. Missa inte!
Jag diskuterar gärna denna dokumentär sen!
Jag har även tittat på plastikkirurgiska program och brittiska (oftast är de jäkligt bra på att göra tv) program om homosexualitetens utbredning på 1700-talet. Inget man inte kan leva utan men det är fantastiskt tidsfördriv. Så, leta upp alla play-kanaler som finns och titta, titta, titta. Det är i alla fall inget slöseri med tid!

1 kommentar:

  1. Har svarat på hur man bloggar från mobilen.. Lite luddigt kanske, hör av dig om det inte funkar..

    Nu ska jag söka upp play-kanalerna :)

    SvaraRadera