3.30.2010

Om jag hade 100 000 kronor...

...skulle jag genast boka en resa till New York. Jag var där för tre månader sedan men det hjälps inte, jag kan inte få nog.

Två mongon skulle inte stanna utanför utan gå in på Tiffanys och köpa en stooor och smakfull diamantring (naturligtvis helt fri från blodspill)Jag skulle stå på andra sidan gatan och vänta på Aidan. Aidan är nämligen med på min "lista", man måste ju gardera sig.Jag skulle dricka en klassisk Margarita och en med jordgubbssmak. Frozen of course! Fast jag kanske skulle köpa fyra när jag ändå är igång. Jag skulle äta flera av dessa. Alla borde äta en Molten chocolate cake på Chilli's. Jag ska ägna ett helt inlägg åt detta underverk. Snart.Jag skulle återigen hyra en bil, köra in på det enda stället man inte vill köra bil på i världen, av misstag förstås. Bli uppraggad och nobba en cool NYPD -snubbe med latinopåbrå och rastaflätor. Känna adrenalinet bubbla i takt med den höga pulsen samt ha en videokamera av hög kvalitet så att jag verkligen skulle kunna fånga essensen av vår färd genom Manhattans vägnät.
Det är nyttigt att drömma.

Vad skulle du göra om du fick 100 000 i morgon? Skriv, berätta, inspirera!







6 kommentarer:

  1. Jag skulle använt det till en kontantinsats till ett hus. Jag har ju hittat huset i mina drömmar men banken kräver 10% i insats. Booring ellerhur?

    SvaraRadera
  2. Jag skulle slappna av och tänka "Va skönt det löser sig"

    ... eller (det lite roligare alternativet) ta med sambon till vårt paradis Cinque Terre, Italien.

    SvaraRadera
  3. jag skulle ta mej till ett varmt land och ha semester med min älskling.. <3

    SvaraRadera
  4. Jag skulle köpa 1000 maria montazami-läppstift. Lovet them!

    SvaraRadera
  5. Som Karolina...
    eller betala ev en del till csn.
    inte så sexigt, men bra. =) /Annie

    SvaraRadera
  6. Jag skulle mysa för mig själv, skratta ett litet lätt galet skratt för att sedan bjuda min honey på utsökt god italiensk mat och vin....I Italien offcourse. Sedan bär det av till the emerald island ;)

    SvaraRadera