3.29.2010

Jag såg två läppar på tv idag...

...och med sig hade dom Linda Rosing. Varför säger ingen till henne att hon ser ut som ett skämt?
Jag var (okej, jag kan erkänna, men det var bara för att jag bodde på Öster i Jönköping och inte hade något bättre för mig) ganska inne på Big Brother på den tiden det begav sig och även om jag tyckte att hon var ganska lam, så tyckte jag ändå att hon var rätt så söt. MEN, det var då.
Jag vill inte på något sätt framställa mig själv som en skönhet men mina läppar ser ganska normala ut, obefintliga, men naturliga. Jag kan inte för mitt liv förstå varför läppar ska fyllas med diverse kemikalier för en massa pengar när man ändå ser ut som en babianröv efteråt!? Ta Nicole Kidman, Meg Ryan, Mickey Rourke, Courtney Cox och många fler. Man kan ju se att de har fyllt ut läpparna med något och det blir ALDRIG fint.
Why do they do it?
Detta är ett mysterium. Speglar existerar antagligen inte i det narcissistiska Hollywood (ja, Linda bor väl i Stockholm så för all del där med) vilket kan tyckas konstigt men vad finns det för annan förklaring? Blir man så blind efter framgångar (eller motgångar när det återigen talas om Linda) så att man inte ser att man är ful. Ful på eget bevåg. Nä, sluta fylla och var som ni är. Det blir alltid bäst så. Promise! Helt naturliga läppar, assymetriska utan fyll, med tillhörande mustach.
Kiss Kiss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar