2.07.2011

Sömnlöst planerande

Eftersom jag redan sovit en massa hela dagen har jag nu lite problem med att somna och det blir inte lättare av att vi börjat planera en köksrenovering också. I mitt huvud virvlar tusen idéer och jag har nu lyssnat på de goda råden och börjat skriva, rita och mäta. Nu har jag även skissat ner ett litet förslag på hur drömköket, efter de förutsättningar som finns, skulle kunna se ut. What do you think? (en liten påminnelse om att jag INTE kan rita och har noll koll på skalor kan vara bra att ha i bakhuvudet!)

5 kommentarer:

  1. Skissen ser jättefin ut. Vilekt härligt kök =) Tegel på köksväggen om jag inte ser fel. Så himla snyggt och roligare än kakel/klinker (eller vad sjutton det nu är man har annars)

    SvaraRadera
  2. A-Man-Duh!7/2/11 09:59

    Ser nice ut! Jag vill också ha ett hus. Eget hus. :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag hade nog tänkt mig ett fasat kakel eftersom jag sett ett utmärkt exempel på det perfekta köket på bloggen jordgubbar med mjölk. Gå in där och kolla under fliken kök så ser ni hur jag tänkt både färg- och kakelmässigt. Notera hur jag också fått in en Kitchen Aid i min ritning! Jag håller just nu på med en annan ritning med ett annat kök med en annan planering. Kanske visar den sen!

    SvaraRadera
  4. I mitt drömkök skulle jag ha diskhon vid ett fönster så man kan stå och glo ut när man diskar stekpannor och annat som inte ska diskas i maskinen.....fast du som bakar en del kanske ska satsa på att ha en fin yta att baka på framför fönstret....så kan du ju ha koll på Bubban samtidigt, Kram Wulffan

    SvaraRadera
  5. gillar att du fått med en liten bakmaskin med. kitchen aid tom. kanske? ;)
    /Lisette

    SvaraRadera