2.10.2011

Badrummet- ta daa!

Jag har ju inte visat er badrummet i sin helhet innan och tänkte att jag gör det nu. Det lär vara mögligt och gulfärgat om jag ska vänta tills ALLT är på plats innan jag revealar hur det egentligen ser ut. Så, här!
Det är husets varmaste (älska elektrisk golvvärme!) och finaste plats. Jag älskar mitt nya badrum och saknar källarens äckliga skrubb desto mindre! Det står förresten inget viktigt i miniatyrskrift över bilderna. Man kan säga att jag har en liten konflikt med photoshop som jag måste reda ut snarast!

8 kommentarer:

  1. Åhhhhhh, va fint! Gillar verkligen de 2 fönsterna, riktigt nice! Och badkaret! Och det ljusa o fina kaklet. Duktiga ni är! :)
    Kram kram från Erika

    SvaraRadera
  2. ...riktigt snyggt golv oxå :)

    SvaraRadera
  3. Mycket snyggt, erat hus kommer bli supersnyggt:)

    SvaraRadera
  4. Verkligen jättefint badrum. Jag vill oxå ha eget hus och renovera... =( Men det är ju bara att drömma om... Men kul att nån får det på riktigt =)

    SvaraRadera
  5. Såå fint Louise. Jag längtar tills vi kan göra om vårt. Ska bara trolla fram lite pengar först ;). Å behöver du hjälp med photoshop så är ju jag lite av en expert, det är bara att fråga :). Kram

    SvaraRadera
  6. JoHANNA R11/2/11 10:58

    Kanonfint!!!
    Jag vill oxå ha nytt badrum!! Nu nu nu...!

    SvaraRadera
  7. Vad fint ni har gjort. Ett drömbadrum!

    SvaraRadera
  8. Härligt! Var har ni köpt handfatet? Som man förvisso inte ser mkt av! kram aroos

    SvaraRadera