6.22.2010

Home delivery. Check!

Så satt man uppe en halv kväll och gottade sig i de fina kläderna i min favoritaffär på nätet. Detta var för två veckor sedan. I dag ringde Bob till jobbet och sa att vi fått paket, hemkört till och med. Jag rejjsade hem för att kolla läget. Jo då. Det var mitt paket, direkt från USA, hitskickad via mellanhanden Christina. Pulsen hög. Tejpen klipps. Där ligger allt fina till både mig och Bob. Vi ska ju snart på semester och då vill man ju vara snygg. Tyvärr var både byxorna och kjolen jag beställt för stora. Jag har nog inte insett att storlekarna jag provade innan jul när vi var i USA kan vara fel när jag gått ner tio kilo sedan dess. Men jag beställer hellre för stort än för litet, mamma får sy! Skorna däremot, det var som Askungen. Helt perfekta. Jag tror American Eagle Outfitters är min prins. Kolla själva! http://www.ae.com/
Olivgrön kjol och guldskor till mig, haremsbyxor redan uppackade. Rutiga shorts och massa pikétröjor till Bob. Bonus från Christina i form av pretzels och Reeses peanutbuttercups. Yummy! Jag kanske inte behöver sy in brallorna trots allt! Var nätshoppar du helst?
Kram

2 kommentarer:

  1. HÄRLIGT!!

    Men du, 10 KILO (!) Fan va bra du är!!
    Vi måste se till att ses snart. Hänga i vår trädgård kanske?

    SvaraRadera
  2. Alltid kul att få hem paket med nya kläder! Jag älskar Sid and Sally på nätet.
    Duktig du är som tappat så mycket i vikt...imponerande!
    Ha en underbar midsommar i dina nya fina kläder!
    Carina

    SvaraRadera