6.09.2010

Cupcake Heaven

Hej på er!
Jag har haft allt för mycket i huvudet för att ha lust att blogga de senaste dagarna. Det har med Sveriges nationaldag att göra och folks rasistiska inlägg på facebook som är så fula och dumma. Men, det här är inte ett forum för politik men ni ska veta att jag blir jävligt sur på rasister i allmänhet och smygrasister i synnerhet, synd bara att sådan idioti ska ta mycket av min energi.
Nu till något roligare.
Cupcakes. Leila är som jag kanske nämnt innan min husgud och " A piece of cake" min bibel. I dag har det varit festligheter på förskolan där jag arbetar och finns det något som är så roligt som färgglada cupcakes när man är runt 3- 4 år (eller 28 år för den delen). Jag kan tänka mig hur jag hade reagerat på denna symfoni av färger om jag var liten och fick välja själv. Härligt att få göra dagen härlig för barnen. Visst är de fina?


2 kommentarer:

  1. Guuud! Vad gott det ser ut! Skulle du kunna lägga ut receptet med? Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken fantastisk kock de har i dig på den förskolan! Det ser ljuvligt ut! Kram!

    SvaraRadera