4.11.2010

Vilken?

Vi har fortfarande inget badrum. Och ja, det känns som att det är alldeles för länge sedan jag började drömma om att ha ett färdigt badrum på julaftonsmorgon så att jag kunde hoppa i mitt fina kar för stora juldoppet. Det är faktiskt snart ett halvår sedan vi började med det stora projektet. Men, den som väntar på något gott...Under denna tiden har jag gått omkring och letat efter en lämplig badrumsmöbel som kan bära upp ett handfat. Jag har kollat på IKEA och hittat mycket fint men inget med de rätta måtten. Eftersom jag är en samlare, som jag så många gånger sagt innan, hade jag ju faktiskt något stående hemma hos min mamma och pappa. De här två bilderna är inga bra bilder vill jag bara börja med att skriva. Tänk er nu att jag skrapar, målar och fixar dem, eller en av dem, så att de blir riktigt fina och motståndskraftiga mot den väta den sannolikt kommer bli utsatt för.

Vilken tror ni blir bäst med ett fint handfat en aningens nedsänkt i eller rent av stående på??Välmålat antikvitt utan röda inslag?
Välmålat antikvitt utan damm, skräp och radio på?

6 kommentarer:

  1. Åh, ja tror den övre kan bli grym. Då kan du ha en liten söt pall under också. Till lilltjejen. Eller dig. :)

    SvaraRadera
  2. Johanna R12/4/10 07:36

    Den översta! Den tror jag kommer bli fin!

    SvaraRadera
  3. bra förvaring i den understa med jue!

    SvaraRadera
  4. Den undre helt klart. Det fina skrivbordet tycker jag du placerar nån annanstans. En plats vid ett fönster där du kan sitta och skriva ner din härliga blogginlägg kanske ;)

    SvaraRadera
  5. den nedre, som står hos morsan.
    // Lotta

    SvaraRadera