4.07.2010

Glass, glass, glass i stora lass, lass, lass. Ja, jag är galen i glass!

Nu finns det bara en glass som gäller. Priset är liiite högre än det normala men för er som tröttnat på GB:s syntetiska vaniljglass finns nu ett välkommet tillskott i frysdiskens glassfamilj. Ben & Jerrys nya glasspinne smakar som en liten bit av himlen och med sina 380 kalorier känner man nästan på värmen under fotsulorna då det kan tänka sig att det inte är det bästa att lassa i sig en sådan kaloribomb när man laddar för Beach 2010. Men ska man äta en glass, så ska man göra det ordentligt. Vaniljglass, Cookie Dough, Jordnötssmör, Tjock choklad.
Fantastiskt!

4 kommentarer:

  1. Jag tyckte inte alls att det var en hitt, set smakar bara jordnöt och inte alls cookie dough. Då köper jag helre en vanlig snickersglass, den är godare och billigare!!
    Jag blev bevsiken!
    /jenni

    SvaraRadera
  2. Stavfelsräven smög sig in, blev allt för exalterad när vi snackade glass!/jenni

    SvaraRadera
  3. Du är så kräsen! I min glass hade jag säkert 30 kak-bitar. Yammi! Och så massa jordnötssmör som jag äääälskar!

    SvaraRadera
  4. Då köper jag hellre cookie dough i bare!!
    Eller kanske vanlig vaniljglass och blandar i chunky jordnötssmör, det är faktiskt en hit!
    Jag tyckte det var dyra pengar för något som faktiskt inte var så speciellt..
    Men,men, smaken är som baken, luktar skit!!
    (mohahaha)
    /jenni

    SvaraRadera