4.10.2010

Clairvoyant...

...brukar jag vara. Inte så det stämmer på pricken, men ändå så brukar jag känna på mig vissa saker. Men spöken, är jag jätterädd för så det är inte så att jag har kontakt med någon på andra sidan. Ändå vet jag så mycket...
Aidan är tillbaka. Aidan är tillbaka. Det känns fint att säga det. Magen pirrar och jag blir varm i hela kroppen. Aidan is back!
Jag har i några månader nu tänkt skriva en liten sneek peek story om nya Sex And The City filmen. Alltså, min version. Att jag inte har gjort det är en annan historia. Tänk vad mycket ni hade fått läsa om udda saker om jag faktiskt tagit mig tid att skriva det och om jag hade skaffat ett lösenord. Allt är inte 100% rumsrent nämligen. Men det är det här om man jämför med SATC:s tidigare innehåll. Anledningen till att jag fick tummen ur just nu är att min syrra ringde och sa:
-Kolla trailern till nya filmen. Du kommer dö!
- Aidan är med va!?!?!
-Ja.
-Herregud. Jag ringer sen.
Big och Carries förhållande knakar, han är otrogen alternativt går och dör. Aidans förhållande har brakat eftersom han som är så underbar har svårt att hitta en tjej som klarar av att leva upp till hans förväntningar. En het reunion skall träda i kraft då Carrie och Aidan, båda ledsna över att deras val i livet varit så fel, träffar på varandra och idkar älskog. Sen lever de lyckliga i alla sina dagar eftersom Carrie absolut vet att hon inte är giftastypen och Aidan har förstått att giftermål enbart är en stämpel och inte har något med den äkta kärleken att göra.
Så här ser min version ut och har gjort ändå sedan jag hörde talas om en andra SATC-film.
Kolla förresten trailern för filmen här!
Så, vad tror ni? Är inte Aidan den bäste för Carrie, och snyggaste? Jag älskar honom i alla fall. Och Bob, men han är inte lika spännande och definitivt inte lika händig. Med tanke på pågående projekt hade en möbelsnickare passat perfekt.

Åh, AidanYou broke my heart!

2 kommentarer: