4.15.2010

Jakten fortsätter

Okej. Jag har hittat en lämplig möbel på IKEA som har det rätta måttet. Klicka här för att se den! Annars har jag ju en gammal, fin kommod som jag köpte på loppis förra sommaren och den har ju rätt mått och rätt stil MEN man måste då komplettera med bra förvaring, gärna snygg också. Det är en djungel men när man väl kommer fram till de rätta sakerna känns det fantastiskt! Notera att jag naturligtvis måste måla IKEA möbeln innan den passerar den obefintliga tröskeln till badrummet. Sa jag att en svart toasits till IDO:s inbyggnadstoalett kostar 1695:- på K-Rauta. Bad, bad price!
Solen skiner och jag längtar ännu mer till sommaren. Vin ute, jordgubbar i magen!

2 kommentarer:

  1. Jag såg en häftig grej i en inredningstidning ( som jag givetvis har tappat namnet på. Där hade de sänkt ner ett handfat i ett gammalt symaskinsunderrede av typ Singer. Tänkte direkt på dig :)

    SvaraRadera