2.22.2010

Senaste tiden i bilder.

"Kajsa Kavat" ställer vissa krav. T. ex. ingen efterätt om inte hon får äta av den, håll i tallrikarna för annars slänger jag dem i golvet.
Bubban har dansat loss till "We are the world"


Bjudit vännerna Nicklas, Karolina och deras son Noah på tapas. Här ser ni friterade potatiskuber, teryakibiff, dadlar i bacon (notera de som ser annorlunda ut, det är vegetarisk bacon gjord av quorn), tigerräkor i stark chilisås samt bröd och ost. Mums! Bob passade även på att lura i Nicklas whiskey och diverse styrkande drycker medan Karolina fick styra skeppet hem till Gislaved senare på kvällen.
Jag har smygfotat huset vars färger inspirerar mig till tusen. Hala vägar, lätt bil, kamera i handen samt zooma är ingen bra kombination.
Bob och jag har varit på Fyrtioårsfest på Idrottsplatsen i Månsarp och så här snygg var han trots att dresscoden var "myskläder"
Bubban äter kokosboll tillsammans med kära gudmor!








4 kommentarer:

  1. Vad söt hon är Bubban. Ser verkligen ut som Kajsa Kavat på första bilden, bara Bamsen under armen som fattas ;)

    SvaraRadera
  2. Bamsen är ju Lottas :).

    SvaraRadera
  3. Hur blev det läskiga baconet?? /jenni

    SvaraRadera
  4. Jag smakade inte själv på det men enligt vegetarianen själv så blev det godkänt!

    SvaraRadera