2.21.2010

Förlåt mig!

Jag är hemskt, hemskt ledsen att jag inte skrivit på ett tag men till mitt försvar använder jag min nya situation med jobb och ansvar som ursäkt. Det tär på krafterna må jag säga!

I alla fall, den där limepajen som jag lovat ge er receptet på, den kommer så fort jag har tagit en bild (eller Karolina som fick receptet i förskott) för jag vill inte skriva om den utan att ha lite fina bilder som kan illustrera de fantastiska smakerna som den faktiskt erbjuder.

Badrummet kommer snart, snart bli färdigt. Det är i alla fall vad jag intalar mig. Vi har varit ute på en raid nu och handlat ytterligare lite mer sköna prylar att hänga upp på väggarna.

Det här är den fina handdukstorken, Hafa Lime heter den.
Här är en smygtagen bild på vår nya takdusch. Åh vad jag längtar! Hafa det med!

Den här handfatsblandaren har vi inte köpt än men vi vill ha den även fast den är svindyr! Den kommer från Mora.


Nu så, massa reglar, tak och väv på golvet. Det rör sig framåt!

Slutligen så lägger jag in en bild på vår delikata söndagsmiddag. Pasta slungad i en sås gjord på vitlök, chili och grädde med oxfilé och en blandning fräscha grönsaker.


1 kommentar:

  1. en sån blandare har ju vi. du kan få komma hit o spola lite i den om du vill. ;)
    hur gjorde ni med golvvärmen sen? blev det vatten eller el?
    ska bli spännande o se resultatet! blir nog kanon!

    SvaraRadera