8.29.2011

Present till mig själv!

I princip så köper jag alltid en present till mig själv när jag fyller år men i år ville jag göra något extra så jag slog till på ett par Efva Attling örhängen. Tänk vad fina smycken hon skapar den människan! När jag tog studenten fick jag tre olika smycken från hennes första kollektion och ringen använder jag varje dag, jag känner mig inte hel utan den! Och nu har jag alltså kompletterat samlingen med ett par utsökta små plattor i silver. Härligt!

En ny giv i mitt liv förutom att "komma i fas" med den där pedanten som stjärntecknet Jungfrun envisas med att framhålla är att när en ny sak köps, så ska två saker ut. Vilken fantastisk grej alltså! Har ni sett tv- programmet "Extrema Samlare"? Om ni gjort det så kan ni tänka er samma scenario i alla rum på nedervåningen i vårt hus, så här behöver rensas! Det gjorde jag i dag och wow! vad bra det kändes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar