1.24.2011

Och målet är:

...att bli snygg. Och vad man tycker är snyggt är ju helt subjektivt. Jag gillar olika. Men på mig själv finns det saker jag önskar såg annorlunda ut. Eftersom jag är helt frisk är nu min högsta önskan att vara fin. Det är sällan jag känner mig riktigt fin. Det var väldigt längesen faktiskt. Mina krav är inte orimligt höga. Jag vill inte ha större bröst, snedare ögon, brunare skinn eller tjockare hår. Det enda jag önskar mig är att se normal ut i ett par snygga jeans och till dem vill jag bära ett vitt linne. Med detta sagt att det egentligen inte spelar någon roll hur mycket jag väger, vilket midjemått jag har eller hur tjocka benen ser ut. Jag vill bara se så där härligt jämn ut.
Målet är då att den 16 juli stå på Parken i Köpenhamn i ett par korallfärgade jeans och ett snyggt vitt linne och sjunga de låtar som en gång i tiden fick mig att känna mig oövervinnerlig.
Hejar ni på mig?
Bild från: Junkyard.se

7 kommentarer:

  1. om jag hejar? Såklart jag hejar! heja heja!

    SvaraRadera
  2. Anna-Karin25/1/11 09:24

    Jag hejar! Jag kör också - till midsommar ska jag komma i min fina gröna klänning (med rött skärp). Å så ska jag inte behöva oroa mig för att folk ska tro att Harry ska få ett syskon snart.... Go Lollan!

    SvaraRadera
  3. Johanna R25/1/11 09:47

    Självklart!!! Jag hejar varje dag!!

    SvaraRadera
  4. Hejja hejja hejja!
    Korall? ;)
    -J

    SvaraRadera
  5. Tackar! Det är skönt att ha lite hejarklack! det här med människor som frågar om man är gravid alltså...suck! Jag tycker att det är så himla pinsamt, för den som frågar alltså. Om det är en sak jag har lärt mig genom livet så är det att INTE fråga om det OM jag inte är helt säker på att personen i fråga verkligen är gravid.
    Ja, J, korallfärgade jeans, precis som på bilden ovanför. Love it for the summer!!

    SvaraRadera
  6. Jag hejjar med..
    Känner exakt lika. Spelar ingen roll vad vågen säger.. Men att trivas i ett par riktigt snygga jeans och en enkelt bomullslinne är en dröm... så säg till när vi ska promenera och jogga ;) kram

    SvaraRadera
  7. Syster Jenny28/1/11 11:15

    Klart jag hejar! I mina ögon har du alltid varit snygg... men det är viktigt att DU tycker det också. Go, go , go!!!!

    SvaraRadera