5.22.2009

Köerna på Liseberg...


Jag vet redan nu, eftersom jag varit med förr, att jag kommer vara så sur i morgon. Jag ska till Liseberg och jobba. Tidigare erfarenheter säger mig att folk helt enkelt inte kan uppföra sig. Vem har egentligen rätten att tränga sig i en kö? Ska de människor som gör det få komma undan med det? Nähä, inte när polisen (chefen) är där, jag ska rycka i tofsar, sätta fälleben och ställa mig i vägen, allt för att visa Göteborg lite hyfs...vart är samhället på väg egentligen?


Nä, någon måste ju sätta ner foten och peka med hela handen...fan vad gammal jag börjar bli, fast jag måste erkänna att jag ALDRIG har trängt mig i en kö när jag varit nykter, så mycket har mina föräldrar lärt mig. Alltså inte att det är okej att tränga sig som berusad, men att man respekterar varandra, hur ska det annars gå? Men, om man är jättekissenödig så ska man få tränga sig, oavsett om man är full eller inte =)

Jag har fortfarande brus i örat och ont i ljumsken, hoppas en dag i goa, glada Göteborg botar mig!
Ps. Bilden är från Orlando och där betalar man för att få ett extra åkband som gör att man får gå före i alla köer...kanske något att föreslå för ledningen på Liseberg imorgon??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar