5.21.2009

Jaha...då glömde man bort sin blogg...


Kan inte hjälpa att bli lite fundersam över varför jag är en sån som glömmer saker. Jag skapade ju den här bloggen, och glömde bort den! Usch vad sur jag blir! Jag som har haft så mycket som jag gärna vräkt ur mig här på bloggen som inte än har lästs av någon. Vilken terapi liksom, att få prata, prata, prata om det som frustrerar en, få ut sin ilska, bearbeta. Ibland funderar jag på om det bara är jag som går omkring och är arg, eller om det finns en inneboende ilska hos alla. Hmmm...

MEN, man kan inte vara arg alltid så nu ska jag berätta att jag är glad för att jag är ledig idag, för att jag shoppade upp alla mina pengar igår (bara nödvändiga saker) och för att min toyboy är ute och köper gott fika. Jag är också glad över att jag har fler vänner än ovänner, det är något att hänga upp i granen det! Livet är allt bra härligt ibland! Jag älskar treklöver, fyrklöver och hästskor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar