5.26.2011

Babyfoot

Två lena fötter, blir snart fyra.

5 kommentarer:

  1. Nej men Gud, är det sant! Förstår jag rätt att ni väntar 2:an!!? Helt undebart skoj ju! Då kanske vi hinner hänga lite innan min mammaledig er är över! Stort grattis till hela familjen! Varma kramar!

    SvaraRadera
  2. Haha! Nej, jag misstänkte att det kunde misstolkas! Babyfoot är ju en behandling som gör fötterna lena och mjuka, därav tossorna på mina fötter :)
    Men det hade ju naturligtvis varit mysigt med en bebis igen.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Haha! Det kan LLTID misstolkas om en kvinna i fertil ålder nämner ord som bullar,hunger, trötthet eller baby foot! =)
    Själv associerade jag till ullared.. hade du inte köpt nåt jox där som skulle softa till föttterna? Funkade det?
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Haha, du får låta bli att skriva sådär kryptiskt. Jag som trodde vi skulle bli "partners in crime" i höst! Men det kanske vore nåt att kicka igång bebisverkstan igen ;-)

    SvaraRadera
  5. Väntar på inbjudan! :-)

    SvaraRadera