4.11.2011

Fjäril vingad...

...syns nu på vägen. Lycka!

4 kommentarer:

  1. Hej hej.
    Nej inga planer att flytta till Månsarp.
    Vi flyttade i nov till hus i Taberg efter i flera år bott i lägenhet,började bli lite trångt.
    Jag ska höra med gubben, om inte han vet så kanske hans föräldrar vet,dom bor kvar i Månsarp.
    Hör av mig så snabbt jag vet : ).
    Moa

    SvaraRadera
  2. Brukar vi kanske mötas i affären då? Eller kanske på tyghuset? Hur hittade du hit till bloggen? Nyfiken i en strut :)

    SvaraRadera
  3. Hej igen :)
    Är sällan inne i affär i Taberg men Tyghuset besöker jag då och då.
    Tror det var när jag var inne hos Lisette (Lisettes drömmar) som jag hittade din.
    Lite roligt eftersom gubbens mamma ville att vi skulle titta på det huset som nu är ert!
    Men gubben min ville inte så det blev inget.
    Så nu följer jag vad som händer via din blogg samt blir lite inspirerad av dig nu när vi hittat vårt hus :)
    Moa

    SvaraRadera
  4. Haha! Vad roligt! Hälsa svärmor att hon ska vara glad för att ni inte köpte det här huset, det är inte alltid så kul att behöva tänka på hur fint det kan bli istället för att tänka på hur fint det redan är :) jag längtar verkligen tills allt är fixat men det lär dröja.
    Tänk om ni bor i ett hus som jag har spanat in!!

    SvaraRadera