12.29.2010

Julkoma!

Hallå där!

Nu är det så att jag befunnit mig i någon slags koma eftersom julen kom (alldeles för snabbt, jag som förberett mig så) och när den väl var här så tappade jag orken att fortsätta piffa och dona som jag förespråkat ända sedan mitten av november. Det är ju sånt som händer och när orken tar slut kan man ju inte bara fortsätta att fixa bara för att man ska.

Så, det blev ingen julgran, ingen skinka, inget nybakat bröd, inga julgardiner och inget nytt och fräscht sovrum.

Jag hoppas att år 2011 kommer att innehålla mycket bra saker. Mindre rasism, mer barn, mindre självömkande (och då pratar jag inte enbart om mitt eget), mer äventyr och en lindrig trettioårskris. Naturligtvis hoppas jag också att huset blir mer som jag vill ha det och att ingen blir sjuk. Inte alltför stora krav va? En liten Bubba i alla sina hårspännen och det fina förklädet hon fick av sin mormor. Ps. Hon var glad hela dagen även om det inte ser så ut!

Kram på er!

4 kommentarer:

  1. Mer barn? :)

    SvaraRadera
  2. haha, precis vad jag skulLe fråga! =)

    SvaraRadera
  3. Jasååååååå du :)

    SvaraRadera
  4. Inte för min del. Men jag hoppas på andra nedslag ;) jag har bara tid för ett hus, en man och en Bubba än så länge!

    SvaraRadera