6.09.2009

Paris Hilton...

...och Playboy Kendra är bara två i raden som har såpor som handlar om dem själva. Nu till det verkliga problemet, vem i helvete kollar på den det? Jag råkade zappa förbi Paris nya serie "My new BFF" och det var den värsta skiten jag någonsin sett. Herregud! Och den där Kendra människan, alltså någon som frivilligt ligger med Heffner måste det ju vara synd om, alltså borde vi rädda henne från strålkastarna och se till att hon kan använda sina nu värdelösa egenskaper till något annat...Kan inte någon berätta för mig vem som följer dessa program? Det kan ju vara så att jag missat poängen med det hela...

1 kommentar:

  1. Men hörru, hänger du inte med i skvallret? Läste idag på Expressen att Kendra tydligen är tillsammans med någon annan och dessutom gravid. Har bara sett det där programmet när Hefs fruar är med och det är något med hennes garv som gör mig vansinnig!!

    SvaraRadera