9.01.2011

"Det är okej att känna" - Ung Cancer

Min älskade vän är en kämpe och en tuff brud. Hon är en överlevare. Hon är kanske inte släkt med Ingemar Bergman eller Lena Nyman eller bär några av de mer dramatiska generna om man säger så, men ändå har hon ställt sig framför kameran för att förmedla något viktigt och gör det med bravur! Hursomhelst så har hon besegrat cancern och har tillsammans med andra överlevare spelat in den här videon för att förmedla till unga med cancer att det är okej att känna, vad man vill. Se den och sprid den vidare till förmån för alla de människor som kämpar precis som hon har gjort.

Elin, du är den modigaste jag vet!

http://www.youtube.com/watch?v=162gYmyiGrU&feature=youtube_gdata_player


Louise

3 kommentarer:

  1. Tack för den här fantastiska länken. Jag var 18 och livrädd!

    SvaraRadera
  2. Varsågod! Jag bara sprider vidare något viktigt!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Å vad bra! Jag sprider jag också.. Kram!!

    SvaraRadera