3.03.2011

Väggprydnad

Åh vad jag älskar när jag hittar något jag kan tänka mig att hänga upp på väggen! Det är inte lätt att hitta konst som speglar ens personlighet eller sina drömmar och som är vän att se på vareviga dag. Därför blev jag extra glad när Röda Korset i Västerås sålde den här gamla planschen i hård papp (vet inte om det kallas plansch) för tio kronor. Sämre köp har man gjort! Sen kan jag inte på rak arm eller stående fot för den delen säga vad i min personlighet den speglar eller vad för drömmar som har alfabetisk betydelse. I det här fallet handlar det nog bara om att den är gammal och lite gulnad, precis som jag. (30 om ett halvår, Shit pommes frites!). Så, kan våren komma nu så att jag äntligen får hänga den på en vägg som jag tycker om!

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar tavla:) Jag fyller också 30 om ett halvår:)

    Ha en fin helg!

    Hälsningar Johanna

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är den fin! Kan vara mitt bästa loppisfynd någonsin! Fyller du också i augusti??

    SvaraRadera