3.14.2011

Organisera!

Eftersom jag är hemma i dag med en liten febrig Bubba (jag hade med lite förhöjd temperatur faktiskt!) har jag äntligen tagit tag i att göra ett fotoalbum, det första på säkert tre år. Det är en underdrift att säga att jag ligger efter. Men, jag tänkte ha lite olika album, ett som är kronologiskt och flera små med bilder från speciella händelser eller resor (drömma går ju om att man kommer få ihop något sånt). I dag gjorde jag det lilla albumet för vår USA-resa 2009. Det tog 3 1/2 timme att välja ut bilder, sortera, lägga ut, ändra om och fästa klistermärken på fotona. Jag har ett tomt album kvar och det ska rymma foton från förra årets Kreta-resa. Jag är trött, har ont i fingrar och rygg men jag vet, att om jag inte gör det nu kommer det ta tre år till innan det blir färdigt. Jag biter i äpplet och fortsätter. Tänk om man ändå hade varit en organiserad typ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar