6.03.2011

Massage efter shoppingen

Efter att ha gått i " The mall" i sex timmar var vi ganska möra i kroppen och då träffade vi på ett gäng kineser som bjöd in oss på billig massage i tio minuter. Så, man klädde av sig, la sig på en skön säng och så ställde tjejen en klocka på tio minuter. Sen gav hon sig på min onda skuldra och mina stela axlar och jag lovar, det gjorde ont! Men jag känner mig mindre spänd nu, dock med en känsla att någon slagit mig hårt med ett baseballträ över ryggen.
Mitt när massagen var som skönast ringde klockan och tjejen frågade om jag ville bli masserad lite till. Okej säger jag ( herregud, vem kan stå emot!?) och blir återigen masserad tills klockan ringde igen och frågan om man ville fortsätta kom. Det slutade med en 40- minuters massage med fokus på axlar, skulderblad och fötter. Smart tjej, lycklig Louise.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar